Love poetry in Urdu romantic 2 line🌳🌳☁☁

 Love poetry in Urdu romantic 2 line🌳🌳☁☁

URDU SHAYARI love poetry🎀🍀🐙🧲

کب سے مقدمہ چل رہا ہے میری محبت ک 
 سو چتا ہوں کچھ رشوت دے کے تجھے اپنا لوں۔
بہا ریں ساری میں اوروں کو با نٹ دو ں گامگر 
 جو تجھ کو چھُو کر گزریں وہ ہو ائیں میری ہیں۔
عشق ہو ، وقت ہو ،کا غذ ہو ،قلم ہو 
 تیری ذات ہو ،تیرا نام ہو ،اور بس میرے لفظ۔
تیری محبت کی حفا ظت کچھ اس طرح کی ہم نے 
 جب کبھی کسی نے پیا ر سے دیکھا نظریں جھکا لی ہم نے۔
جان دے سکتے ہیں یہی ہما رے بس میں ہ 
 غریب لو گ ہیں نہیں کرتے بات ستا رے توڑ لانے کی۔
محبت محتا ج کہاں۔۔ حُسن اور جو انی کی۔ 
 میں تو عمر کے ہر عہد میں چا ہوں گی تمہیں۔
سنو ! بہت بُر ے ہو ت 
 پر تم سے اچھا بھی کو ئی نہیں لگا۔
تمہیں ضرو ر کو ئی چا ہتوں سے دیکھے گا 
 مگر و ہ آ نکھیں ہماری کہاں سے لائے گا۔
مجھے عشق ہے تیرے روح س 
 میں کیو ں تجھے جسم میں تلاش کروں۔
نظروں کا کھیل تو بچے کھیلتے ہیں 
 ہم تو سیدھا دل پہ وار کرتے ہیں۔
ہم نے کب مانگا ہے تم سے اپنی وفا ؤں کا صلہ 
 بس درد دیتے رہا کرو، محبت بڑ ھتی جا ئے گی۔

Love poetry in Urdu romantic 2 line🌳🌳☁☁

URDU SHAYARI love poetry🎀🍀🐙🧲


Post a Comment

0 Comments