ROMANTIC SHAYARI LOVE IN HINDI SHAYARI💘💙💕💔

ROMANTIC SHAYARI LOVE IN HINDI SHAYARI💘💙💕💔

اٹھانا خود ہی پڑھتا ہے تھکا ٹوٹا وجود اپنا جب تک سانس چلتی ہے کوئی کندھا نہیں دیتا

بنا لو اسے اپنا جو تمہیں دل سے چاہتا ہو۔ خدا کی قسم یہ چاہنے والے بڑی مشکل سے ملتے ہیں ۔
*مجھے دیکھ کر جو اک نظر، میرے سارے درد سمجھ سکے* *کوئی ایسا جو ہو ہمسفر، مجھے اس شخص کی تلاش ہے...🤔🤔*
تمہارے قرب کی لزّت ، میرے دِل میں اُتر کر یوں ، مجھے مدہوش کرتی ہے ، کہ جیسے سرد اور میٹھی ، ہوا کا دلنشیں جھونکا ، جھلستی دھوپ میں گزرے۔۔۔
وہ مسکرائے تو ہم اپنے ہوش گنوا بیٹھے ⁦❤️⁩⁦❤️⁩ ہم ہوش میں آنے کو تھے وہ پھر مسکرا بیٹھے 💕💕
،ہاے آداب محبت کے تقاضے ساغر۔ بس زرا سے لب ،ہلے اور شکایات نے دم توڑ دیا۔
کتنا مشکل ہے محور سے نکلنا تیرے۔ تو میری روح میں اترا ہے تو محسوس ہوا۔
مجھے بیٹی بھی اس لڑکی کی جیسی دینا اے خدا مجھے چھوڑا تھا جس نے باپ کی دستار کی خاطر
اپنے حصے کی خوشیاں جس کے نام کر ڈالوں.... کوئی تو ہو جو مجھے اس طرح کا پیارا ہو🤔😏
ہمیں عادت نہیں یوں ۔۔۔۔۔۔۔۔ہر کسی پہ فدا ہونے کی..........❤ تمھارا انداز ہی کچھ ایسا تھا کہ سنبھل نہیں پائے..👈💞💞۔۔
اس کو دیکھ لیتی تھی تو بھوک مٹ جاتی تھی ۔ میری آنکھوں کا رزق تھا میرے یار کا چہرہ 😢😢
 ROMANTIC SHAYARI LOVE IN HINDI SHAYARI💘💙💕💔


Post a Comment

0 Comments